Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

O HΛΙΟΣ ΚΑΙΕΙ...

Μετά τις 2 ώρες στην καφετέρια είναι το αγαπημένο θέμα σε οποιαδήποτε φοιτητοπαρέα. Είναι φυσιολογικό να είναι κάποιος gay? Κατ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω πρόβλημα με τους gay εφόσον δεν μπαίνουν στον κώλο μου. Βεβαία αυτό δε σημαίνει ότι δε μου έρχεται να ξεράσω όταν βλέπω ένα μαντραχαλά να συμπεριφέρεται σα την Αλίκη στο ναυτικό. Επίσης μπορεί κάποιος να μου εξηγήσεις γιατί έχουμε τόσες πολλές λέξεις για να πούμε ότι κάποιος είναι πούστης? Gay, ομοφυλόφιλος, bisexual, αδελφή, κουνιστός και αλλά τόσα για να εξηγήσουμε ότι με λίγα λόγια το «τρίβει το πιπέρι»…όσο αφόρα αυτούς που θέλουν να το περάσουν σαν κάτι το φυσιολογικό θα τους απαντήσω ότι τότε ο θεός θα έφτιαχνε τον Αδάμ και το Βαγγέλη όχι την Εύα. Εγώ είμαι άθεος θα μου πεις...το γαμημένο το όργανο που χρησιμοποιείται για τη σεξουαλική πράξη έχει “φτιαχτεί” για μια άλλη λειτουργία αν το πρόσεξες…και όχι για αυτή που νομίζεις. Εκ κατασκευής είναι για να βγαίνουν πράγματα όχι να μπαίνουν. Είναι σαφές νομίζω.. θα μου πεις υπάρχουν άτομα με ορμονικό πρόβλημα που στη ουσία δεν είναι επιλογή τους. Θες να μου πεις ότι για αυτό φταίνε οι ορμόνες? Για να μη σχολιάσω την υιοθεσία παιδιών από gay ζευγάρια. Μωρή πουστάρα ρώτησες το παιδί αν θέλει να το στιγματίσεις μόνο και μόνο για να ικανοποιήσεις εσύ την ανάγκη σου να το παίξεις γονιός? Αν ήθελες παιδί μάλλον έπρεπε να το βάλεις κάπου αλλού το μαρκούτσι γκέγκε?
Αααα μην ξεχάσω και τους “προοδευτικούς” γονείς που εκφράζουν απόψεις του τύπου «θα αφήσω το παιδί ελεύθερο να επιλέξει και αλλά τέτοια χαριτωμένα. Τι να επιλέξει ρε κακομοίρη που απορώ πως κατάφερες να βρεις την τρύπα και να γίνεις γονιός…τι θα επιλέξει? Τι ομάδα θα γίνει νομίζεις ότι συζητάμε? Οκ εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω πυροσβέστης και κορίτσι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: